Dilluns 27 de juny de 2022

Recés per a laics i laiques que dirigeixen celebracions dominicals en absència de prevere

Vint-i-cinc laics i laiques que habitualment dirigeixen celebracions dominicals en absència de prevere a les comarques de la Garrotxa i l’Alt i el Baix Empordà van participar, aquest passat dissabte, 25 de juny, en un recés a l’església parroquial de sant Feliu de Beuda. Va ser impartit per l'administrador diocesà, Mn. Lluís Suñer, que va ajudar a reflexionar als participants sobre la Paraula de Déu en la vida dels creients i les diverses maneres de respondre a les seves crides. Un temps de reflexió personal i una celebració de pregària completaren aquesta matinal, on es van donar també diverses informacions diocesanes.

Juntament amb els diaques, les celebracions dominicals en absència de prevere són dirigides per laics i laiques designats pel bisbe. A banda de la preparació que habitualment comparteixen amb els seus rectors, participen en trobades de formació o recessos que es realitzen cada dos mesos a les comarques on el seu grup és més nombrós.