Dimecres 07 de desembre de 2022

Oberta la participació en l’etapa continental del Sínode

Durant aquestes setmanes de desembre s’estan duent a terme diverses trobades sinodals a la nostra diòcesi en l’àmbit de parròquies, d’arxiprestats, de moviments... en les quals s’està reflexionant sobre el document de treball de l’etapa continental del Sínode. Des de la comissió diocesana d’aquest gran esdeveniment de l’Església han proposat una pauta per contribuir, de manera particular o en grup, a l’assemblea de les esglésies d’Europa. És la següent:

Després d’haver llegit el document de treball o el petit resum del díptic, i en un clima de pregària, responeu breument a aquestes preguntes:

1. Què s’adiu més amb la realitat que nosaltres vivim? Què us sembla nou o il·luminador?
  2. A partir de la nostra realitat, amb què no esteu d’acord? Quines qüestions s’haurien d’afrontar en les properes fases del procés sinodal?
  3. Quines són les prioritats i accions que es poden compartir amb les altres Esglésies locals del món i ser debatudes l’octubre de 2023 durant la primera sessió de l’Assemblea sinodal?

En acabar la reflexió, abans del 10 de gener de 2023 es pot enviar un resum d’un foli com a màxim a la Comissió diocesana del Sínode, a sinode@bisbatgirona.cat.

Més informació: www.bisbatgirona.cat/sinode