bisbat de girona

Sant Damas
Campanar
Detall porta

Argelaguer, Sant Damas. Temple intitulat a Santa Maria, és citat el 1004, i conserva elements del segle XII; bàsicament, però, és dels segles XVI-XVII. Té dins del seu territori la capella de Santa Anna, erigida el 1453, i l'ermita de la Mare de Déu del Guilar, anteriorment capella del castell d'aquest nom, fundada pel cavaller Simó de Balbs el 1334.

Despatx parroquial

Dimecres,17h a 19h
Rectoria de Besalú, C/ Vilarrobau, 6 telèfon  972591100

Altres esglésies

Santa Anna: En el terme parroquial d'Argelaguer. És al centre del poble. Edifici d'origen romànic sense referències documentals al llarg de l'edat mitjana. Al segle XVIII depenia de la parròquia de la vila. L'any 1975 fou restaurada pels veïns de la població.

Ermita Mare de Déu del Guilar: En el terme parroquial d'Argelaguer. Havia estat anteriorment capella del castell d'aquest nom, fundada pel cavaller Simó de Balbs el 1334.

imatge fons bottom PROVAAAAA
ACCEPTAR