Agenda diocesana

Informa't de tota l'activitat que es duu a terme a la diòcesi

Dijous 11 de gener de 2024

Comença la Novena a sant Sebastià a Santa Coloma de Farners

19:00 h
Santa Coloma de Farners

De l'11 al 19 de gener a la capella de Sant Sebastià de Santa Coloma de Farners. A les 19 h, rosari i novena. A les 19:30 h, missa amb predicació (excepte el dissabte 13, que serà a les 20 h).

«L’Església “en sortida” és una Església amb les portes obertes», diu el papa Francesc a l’exhortació apostòlica La joia de l’Evangeli, de la qual hem celebrat fa poc el desè aniversari de la publicació. La Novena a sant Sebastià tindrà aquest any com a lema: «Una Església de portes obertes» i pretén ajudar la comunitat cristiana a cada deixeble-missioner a treballar per fer possible, com diu el Papa, que «la joia de l’Evangeli arribi fins als extrems de la terra i cap perifèria no es privi de la seva llum».

Dijous 11 de gener. Introducció a la Novena. Mn. Aquileu Nzamurambaho, rector de Sant Hilari Sacalm i Viladrau.

Divendres 12 de gener. Una Església de portes obertes: el poble. Mn. Jordi Pascual, rector de Maçanet de la Selva, Sils, Vidreres, Martorell de la Selva i Vallcanera i arxipreste de l’arxiprestat Farners-Montseny

Dissabte 13 de gener. Una Església de portes obertes: acolliment. Núria Viñolas Esteve, missionera, Germanes de Betània (Cornellà de Llobregat).

Diumenge 14 de gener. Una Església de portes obertes: primer anunci. Mn. Joan Soler, rector d’Arenys de Mar i d’Arenys de Munt, que ha treballat com a missioner al Togo.

Dilluns 15 de gener. Una Església de portes obertes: joves. Mn. Dagoberto Rojas, vicedelegat de pastoral amb joves del Bisbat de Girona.

Dimarts 16 de gener. Una Església de portes obertes: Europa. Mn. Josep Taberner, rector de Pals, Begur, Regencós i Esclanyà, que ha estat copresident del Col·loqui Europeu de Parròquies.

Dimecres 17 de gener. Una Església de portes obertes: Càritas. Mn. Esteve Sureda, rector de Vilobí d’Onyar, Sant Dalmai, Salitja i Brunyola i delegat episcopal de Càritas Diocesana de Girona.

Dijous 18 de gener. Una Església de portes obertes: obertura a les necessitats de les persones. Germana Teresita Daumal, de les Filles de Sant Josep.

Dimecres 19 de gener. Conclusió de la Novena. Mn. Josep Casellas, rector de Santa Coloma de Farners.

Calendari