Dimarts 25 de juny de 2013

Visita Pastoral a la parròquia de Vilamalla

Dissabte 22, la comunitat parroquial de Vilamalla va rebre la visita del bisbe Francesc amb motiu de la visita pastoral que està realitzant a les diferents parròquies de l’arxiprestat de l’Alt Empordà Interior.
A les 6 de la tarda va reunir-se amb la comunitat, coneixent de primera mà les diferents activitats parroquials, i a 2/4 de 7 va presidir l’Eucaristia.
Aprofitant la visita del Sr. Bisbe tingué lloc la inauguració de la reforma del temple. A l’acte hi van assistir també l’alcalde de la població, Sr. Carles Álvarez, i la diputada al Congrés, Sra. Montse Surroca.
Han estat dos anys de reforma i han comportat una rehabilitació integral. Ha estat possible gràcies a l’ajuda rebuda per part de l’Estat, Diputació, Generalitat i Bisbat.
A la fotografia el bisbe Francesc amb l'acalde Carles Álvarez (esquerra) i el rector Mn. Santiago Parejo