Dilluns 20 d'abril de 2015

Trobada Diocesana de la Catequesi de Seguiment: Jesús és la nostra llum

Aquest diumenge, 19 d’abril, s’ha celebrat a Figueres la Trobada Diocesana de la Catequesi de Seguiment. Hi va haver més de 200 participants, entre nois i noies, catequistes i pares, procedents de diverses parròquies del nostre Bisbat: Blanes, Malgrat de Mar, Palafolls, Pineda, Calella, Canet de Mar, Les Planes i Figueres.
La celebració de l’Eucaristia va ser presidida pel bisbe Francesc a l’església de la Immaculada de Figueres. Els altres actes es van dur a terme al Castell de Sant Ferran, a causa de la pluja i el temps inestable. Allà s’hi va fer l’acollida, amb els treballs que les parròquies havien preparat sobre el tema de la trobada: “JESÚS ÉS LA NOSTRA LLUM”. Es va compartir el dinar i a la tarda es van fer els jocs previstos a fora. Amb la gran rotllana de l’hora dels adéus es va cloure la trobada.
Fotgrafies: visiteu la Galeria Fotogràfica