Una trentena de joves de les parròquies de Girona i Salt varen ser confirmats pel bisbe Francesc Pardo el passat dissabte al vespre a la catedral de Girona. Van ser acompanyats per nombrosos familiars i amics dels confirmats.
En la seva homilia, el bisbe va animar als joves a afirmar la seva fe i la seva opció per Jesús sense por ni timidesa, davant d'una societat de vegades indiferent i hostil. També els va animar, en un futur proper, a agafar el relleu de "tots aquells que han fet possible al llarg de la història, de mantenir viva i activa l'Església en els nostres pobles i ciutats".
Els confirmants han estat dos anys preparant-se en trobades setmanals i en experiències pastorals, com pelegrinatges a Taizè o a Santiago de Compostel·la, i en convivències diverses. Davant del bisbe es van comprometre a continuar el seu camí de formació de vida cristiana en els grups que té la Delegació de Pastoral amb Joves del Bisbat de Girona.
El bisbe en acabar la celebració, els va regalar una creu.