Dimarts 24 d'abril de 2018

'Alegreu-vos-en i celebreu-ho', del papa Francesc, encapçala els llibres més venuts de la Llibreria Diocesana Casa Carles

Casa espiritualitat Santa Elena Solius
"Alegreu-vos-en i celebreu-ho", la darrera exhortació apostòlica del papa Francesc, publicada en català per Editorial Claret, ha estat el llibre més venut en aquesta edició de Sant Jordi a la Llibreria Diocesana Casa Carles de Girona. El segueixen "Creació. Pregàries, himnes, poemes" (Viena Edicions), del físic David Jou i del director de l'ISCRG, Mn. Pere Carreras, i "Maria. Trenta-un santuaris" (Editorial Claret), del periodista saltenc Àngel Rodríguez Vilagran. Altres títols, ja a més distància, han estat els Exercicis Espitiruals de sant Ignasi (Fragmenta) i "La penúltima bondat: Assaig sobre la vida humana" (Quaderns Crema), de Josep Maria Esquirol.