Dilluns 27 d'agost de 2018

Nou curs a l’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona (ISCRG)

L’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona (ISCRG) comença a escalfar motors per al curs acadèmic 2018-2019. El període de matriculació tindrà lloc del 3 al 6 de setembre, per iniciar les clases del primer quadrimestre el dimecres 12 de setembre. Així mateix, l’acte inaugural del curs es farà el dijous 27 de setembre.
L’ISCRG, entitat diocesana vinculada a la Facultat de Teologia de Catalunya, ofereix estudis de grau en Ciències Religioses i de Màster. També ofereix la modalitat d’un cicle de batxillerat eclesiàstic cursant els tres primers anys un Seminari de Formació per a diaques permanents, l’Escola Diocesana de Catequistes i un cicle organitzat per la Pastoral Familiar.
Els estudis de l’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona s’adrecen a qualsevol persona interessada en l’estudi de la teologia; al professorat de Religió per a la preparació per obtenir la Declaració Eclesiàstica de Competència Acadèmica (DECA) d’Educació Infantil, Educació Primària, ESO i Batxillerat; a preveres, aspirants al Diaconat Permanent; religiosos i religioses; catequistes i responsables de grups, moviments o serveis de les parròquies i comunitats cristianes.
Les persones interessades poden formalitzar la matrícula a la seu de l’ISCRG (pujada de Sant Martí, 12 de Girona) o al telèfon 972 20 49 42. Podeu trobar la informació completa sobre continguts, requisits d’accés i professorat al següent arxiu adjunt.