Dimecres 07 de juliol de 2021

Exercicis espirituals dels seminaristes del Seminari Interdiocesà de Catalunya

Del 27 de juny al 2 de juliol van tenir lloc, a la Casa d’Espiritualitat de la Immaculada de Tartera (Prats i Sansor – Cerdanya), els exercicis espirituals dels seminaristes del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya (SMI). El predicador va ser el bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull i hi van participar els seminaristes gironins Josep Maria Busquets i Lluc Juscafresa, així com el rector del Seminari diocesà, Mn. Jordi Font.

Els exercicis es van viure en un clima de silenci i de pregària, amb diverses meditacions segons l’estil ignasià, amb molta reflexió bíblica, i la celebració de la missa com a moment central del dia. També van compartir la Litúrgia de les Hores i un temps per a l’adoració al Santíssim, així com un col·loqui espiritual als vespres.