Dijous 19 de maig de 2022

«Escoltar i caminar junts», lema de la Setmana Laudato Si’ (22 al 29 de maig)

Del 22 al 29 de maig, l’Església convida a les comunitats catòliques d’arreu del món a participar en la Setmana Laudato Si’ 2022, una iniciativa patrocinada pel Dicasteri per al Servei del Desenvolupament Humà Integral del Vaticà que marcarà el setè aniversari de l'encíclica del papa Francesc sobre la cura de la creació. L'objectiu d'aquesta setmana és celebrar els progressos que ja s’estan aconseguint en el camí de la conversió ecològica integral i intensificar els esforços en la cura de la casa comuna.

Sota el lema «Escoltar i caminar junts», l’esdeveniment es guiarà a partir de la cita de la Laudato Si' "Unir la família humana per protegir la nostra casa comuna" (LS, 13). A banda de les activitats que es puguin organitzar a nivell local, cadascun d'aquests vuit dies comptarà amb un acte destacat d'abast mundial en el qual es posaran de relleu els ensenyaments de l’Església sobre biodiversitat, resposta al clam dels pobres, desinversió, educació i ecoespiritualitat.

Trobareu més informació a la pàgina oficial www.laudatosiweek.org
i a la pàgina de la Xarxa Laudato si’: https://www.justiciaipau.org/ecoparroquies/setmana-laudato-si-2022/.