Dimecres 04 de gener de 2023

Trobada diocesana d’escolans a Centenys

Una bona colla d’escolans de les parròquies de Tordera, Palafolls, Calella, Arenys de Munt i Arenys de Mar van participar, el dimecres 28 de desembre, a la trobada diocesana d’escolans organitzada a Centenys, al Pla de l’Estany, pel Servei d’Orientació Vocacional del Bisbat de Girona. Els van acompanyar alguns pares i mares, rectors i dos seminaristes de la diòcesi.

El programa va comptar amb diversos jocs de coneixença, una petita sessió formativa preparada pels seminaristes Josep Maria Busquets i Joaquim Llopart sobre la vida de sant Tarsici –patró dels escolans– i sobre una catequesi del papa Francesc, i una missa solemne presidida per Mn. Jordi Font, concelebrada per Mn. Joan Soler, Mn. Salvador Juanola i Mn. Cinto Busquet. Els escolans van ser els encarregats de presentar les ofrenes i escriure les pregàries.

Segons expliquen a la revista Vine i segueix-me, que publica mensualment el Servei d’Orientació Vocacional, «amb aquesta jornada s’han tornat a reprendre aquestes trobades després de la COVID-19, que ens va obligar a suspendre les anteriors convocatòries, i que potser va comportar que, enguany, encara vinguessin poques parròquies». I conviden tots els escolans de les diverses parròquies de la diòcesi a participar en la propera trobada.

Trobareu la revista Vine i segueix-me a l’apartat «Publicacions» del web del Bisbat.