Dimecres 14 de juny de 2023

Presentació del Centre d'Acompanyament Familiar als arxiprestes de la diòcesi

Aquest passat dimarts, 13 de juny, la Fraternitat Santa Clara de Vilobí d’Onyar va acollir la darrera reunió del curs dels arxiprestes de la diòcesi. Es va iniciar amb la pregària inicial i la intervenció de l’administrador diocesà, Mn. Lluís Suñer, que va informar de la situació de la diòcesi, encara pendent de nomenament del nou bisbe. En aquest sentit, va demanar que quan arribi "ens trobi vetllant, treballant, pregant i amb els ànims ben alts per iniciar una nova etapa".

D’entre les qüestions que es van tractar en els diferents punts de l’ordre del dia, cal subratllar la presentació de Centre d'Acompanyament Familiar (CAF) Camins 21, que es va posar en marxa el passat mes de febrer. Impulsat per la delegació de Pastoral Familiar del Bisbat de Girona, pren el relleu del COF Mare de Déu del Àngels. És un servei adreçat a qualsevol família o persona en situació de dificultat que necessiti acompanyament personalitzat i proper.

En la reunió d'arxiprestes també es va informar de la situació econòmica de la diòcesi i es va fer balanç del curs en diversos àmbits. D'altra banda, es va comunicar que els exercicis espirituals per a preveres i diaques d'aquest proper estiu tindran lloc entre el 28 d'agost i l'1 de setembre a la Casa Santa Elena de Solius i seran dirigits per Mons. David Abadias, bisbe auxiliar de Barcelona nomenat el passat febrer.