Dijous 03 d'agost de 2023

El santuari de la Mare de Déu dels Àngels s'omple en el dia del seu aplec

El santuari de la Mare de Déu dels Àngels va viure ahir, dimecres, 2 d'agost, un dels aplecs més reeixits dels darrers anys, amb una nombrosa assistència de devots i veïns dels pobles més propers. El programa es va iniciar amb una audició de sardanes a càrrec de la cobla La Flama de Farners i va continuar amb la missa solemne, presidida per l’administrador diocesà de Girona, Mn. Lluís Suñer, i va ser concelebrada per onze preveres, assistits per un diaca. L’església es va omplir de gom a gom per acollir tots els fidels que van voler participar en la celebració, que va cloure amb els cants dels Goigs. Els cants van anar a càrrec de la Capella de Música de la Catedral de Girona.

En la seva homilia, l’administrador diocesà va afirmar que “cada santuari gironí de la Mare de Déu té una claror matinal que fa mirar el dia amb esperança”. També va assenyalar que si bé “trobem Déu en qualsevol indret -si ens hi adrecem amb un cor sincer-, els nostres santuaris són un bon lloc de pregària”. I va afegir: “Són llocs calents de la pregària del poble, que hi ha pujat a abocar la seva vida sense discriminació de cap mena”.

L'aplec va finalitzar amb un dinar de germanor al restaurant del santuari, que recentment ha reobert les portes sota una nova gestió. Els seus horaris són els següents:

• Dimecres, dijous i diumenge, de 8 h a 17 h.
  • Divendres i dissabte, de 8 a 24 h.
  • Dilluns i dimarts, tancat.

Per a informació i reserves cal trucar al 972 19 02 05 o enviar un correu electrònic a info@miradordelsangels.com. Podeu seguir-los al seu perfil a Instagram: www.instagram.com/elnousantuaridelsangels.

Cada diumenge i dies festius hi ha missa al santuari a les 12 del migdia.

Fotografies: Àngel Almazan

En breu, recull de fotografies a la galeria d'imatges