Dimecres 30 d'agost de 2023

El Full Parroquial arriba al número 5.000

El proper diumenge, 3 de setembre, el Full Parroquial celebrarà el seu número 5.000. El primer «Full» d’àmbit diocesà va néixer l’11 d’abril de 1919 gràcies a una iniciativa privada de l’Editorial Gerundense –actual impremta Palahí–, vist l’èxit que tenien altres projectes semblants editats fora del nostre bisbat. Pocs anys després, el 30 de novembre de 1924, el substituiria l’actual Full Parroquial elaborat des del mateix Bisbat de Girona a través de l’Oficina de Comunicació. Actualment, té un tiratge d’uns 7.500 exemplars setmanals. A banda, s’ha de tenir en compte que molts lectors se’l descarreguen al web del Bisbat i que s’envia a través de WhatsApp, Telegram, les xarxes socials i el butlletí electrònic setmanal.

Accedeix al nº 5.000