Dijous 21 de setembre de 2023

Relleu a la delegació d’Ensenyament i Fundació de l’Escola Cristiana

Avui dijous, 21 de setembre, s'ha jubilat el fins ara delegat diocesà d’Ensenyament i Fundació de l’Escola Cristiana, Pere Micaló, qui es va incorporar a la delegació l’any 1992, de la mà del responsable d’aquell moment, Mn. Josep M. García. El setembre de 1997 va assumir la direcció del Collell –fins al 2007– i, en paral·lel, l’any 2004 va ser nomenat delegat episcopal. Des del juny de 2009 també era coordinador del Secretariat Interdiocesà d’Ensenyament de la Religió a Catalunya.

Amb motiu de la seva jubilació, l’administrador diocesà, Mn. Lluís Suñer, va nomenar ara fa unes setmanes un equip gestor de la delegació, format per Carme Panella Soler (coordinadora), Pere Costa Vilanova, Josep Roura Massaneda i Victòria Puigdevall Dalmau.