Dilluns 25 de setembre de 2023

Homenatges i record per Mn. Joan Alsina en els 50 anys de la seva mort

El dimarts 19 de setembre es complien els 50 anys de la mort de Mn. Joan Alsina Hurtós (Castelló d’Empúri­es, 1942 – Santiago de Xile, 1973). Amb motiu d’aquesta efemèride, a la Diòcesi de Girona es van dur a terme diverses activitats en la seva memòria, des de misses i ofrenes florals a taules rodones, conferències i lectures de textos, en una bona colla de poblacions, entre les quals Castelló d’Empúries, Figueres, Girona, Malgrat de Mar, Medinyà o Santa Coloma de Farners. Una bona ocasió per commemorar aquesta data i recordar el llegat de Mn. Joan Alsina.

Missa organitzada per la delegació diocesana de Missions a Girona (Àngel Almazan)

Lectura dramatitzada de textos de Mn. Joan Alsina a Malgrat de Mar (Vicenç Tomàs)

Acte commemoratiu al saló de plens de l’Ajuntament de Figueres

Acte commemoratiu a la plaça de Joan Alsina de Malgrat de Mar (Vicenç Tomàs)