Dimarts 21 de novembre de 2023

Campanya de Persones Sense Llar: «Comparteix la teva xarxa»

Amb motiu de la Campanya de Persones sense Llar, que té lloc durant aquesta setmana del 20 al 26 de novembre, a la ciutat de Girona s'han organitzat un seguit d’activitats amb l’objectiu és fer visible el col·lectiu de les persones sense llar a través de xerrades i exposicions. Ahir dilluns al matí es va fer la presentació de la campanya, que enguany porta per lema "Comparteix la teva xarxa", i de les activitats que es duran a terme. Hi van participar l’alcalde de Girona, Lluc Salellas; la directora de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall; la presidenta de l’Associació Traçant Camins, Teresa Castanys, i la regidora d’Igualtat i Justícia Social de l’Ajuntament de Girona, Amy Sabaly.

En la seva intervenció, Puigdevall va destacar que “estem davant d'una campanya de conscienciació ciutadana ja consolidada, però cal continuar insistint per fer front al repte de continuar al costat dels col·lectius més vulnerables com, en aquest cas, el de les persones sense llar”. La campanya està organitzada per Càritas Diocesana de Girona, Traçant Camins i l’Ajuntament de Girona, a través del Centre d’Acolliment i Serveis Socials La Sopa.