Dilluns 08 de gener de 2024

La parròquia de Sant Pere de Figueres recupera el pessebre vivent i rep 1.600 visitants

Un total de 1.600 persones van poder gaudir, els dies 23 i 29 de desembre, del pessebre vivent organitzat per la catequesi interparroquial de Figueres, amb el suport de l’associació dels Amics de Sant Pere de Figueres, a l’interior del temple parroquial. Es recuperava el pessebre 30 anys després i en aquesta primera edició es va comptar amb uns 130 figurants, entre nois i noies de la catequesi, pares, familiars i catequistes. Les diferents escenes bíbliques i populars es van distribuir al llarg dels racons de l’església i dels seus accessos.

En aquesta edició s'ha comptat amb la col·laboració de la Passió de Sant Climent Sescebes, el pessebre vivent de Navata, l'Associació de Veïns de l'Eixample, la CEE Mare de Déu del Mont, els armats de Vila-sacra, els Pastorets, Ceres Roura, La Cate i l'Ajuntament de Figueres.

Recull d'imatges de Tramuntana TV: