Dimecres 31 de gener de 2024

Jornada Mundial de la Vida Consagrada: «Aquí estic, Senyor, que es faci la teva voluntat»

Sota el lema «Aquí estic, Senyor, que es faci la teva voluntat», aquest proper divendres, 2 de febrer, festa de la Presentació del Senyor, se celebra la XXVIII Jornada Mundial de la Vida Consagrada. La delegada diocesana, Pilar Pina, recorda que l'objectiu d'aquest celebració és "ajudar a valorar el testimoniatge dels qui han escollit seguir Jesucrist de prop mitjançant la pràctica dels consells evangèlics de pobresa, castedat i obediència". Així mateix, assenyala, esdevé "una bona ocasió perquè les persones consagrades renovin la seva consagració i revisquin el lliurament al Senyor".

Pel que fa a la nostra diòcesi, ahir dimarts es va fer una vetlla de pregària per preparar la jornada, en la qual hi van participar una bona representació de consagrats i consagrades. La propera convocatòria és aquest divendres, 2 de febrer, a les 7 de la tarda a l'església de Santa Susanna del Mercadal de Girona, amb una missa presidida per l'administrador diocesà, Mn. Lluís Suñer.

A continuació podeu consultar diversos materials per a aquesta Jornada: