Dimecres 14 de febrer de 2024

La delegació diocesana de Joves organitza un recés quaresmal

La delegació diocesana de Joves del Bisbat de Girona ha organitzat el recés de Quaresma «Laetare» a la casa de colònies Can Roig de Canet d’Adri. Porta per lema «Jo soc el Senyor, el teu Déu, que t’he fet sortir del país d’Egipte, la terra on eres esclau» (Ex 20,2) i tindrà lloc del divendres 1 de març a les 19 h fins el dissabte 2 de març després de dinar.

Des de la delegació recorden que “durant 40 dies, tots els seguidors de Jesúcrist ens esforcem per dirigir la nostra mirada al lliurament a la creu, i viure amb Ell aquest lliurament d'amor sobrenatural”. I és per aquest motiu que “cal reunir-nos i emprendre junts aquest camí, ser companys de pelegrinatge (com ho vam fer a la JMJ Lisboa) i disposar-nos per aprofundir en la pregària, el dejuni i la caritat”.

Inscripcions: https://forms.gle/d59q9C5jeuTDWmKa8
Més informació: joves@bisbatgirona.cat i a www.instagram.com/jovesbgirona