Dilluns 04 de març de 2024

Una trentena de participants en el recés de Quaresma per a joves

Aquest passat cap de setmana, un total de 27 nois i noies provinents de diverses realitats diocesanes van participar en el recés de Quaresma organitzat per la delegació diocesana de Joves sota el títol "Laetare". Va tenir lloc del divendres 1 al dissabte 2 de març a Canet d'Adri, amb l'objectiu de «compartir plegats la fe i aprofundir en el temps fort que ens trobem, per preparar-nos per la Setmana Santa i la Pasqua». El programa del recés va comptar amb diferents activitats i celebracions, amb especial èmfasi en l'aprofundiment en la pregària, reconeixent els dons de cadascú i que cal fer fructificar. També es va tractar sobre el dejuni de les xarxes socials, a càrrec de la influencer Cris Cons, i sobre la confessió, a càrrec de Mn. Dagoberto Rojas, sots-delegat de Joves.

D'atra banda, el diumenge dia 3 a la tarda un centenar de joves es van trobar al Casal Bisbe Cartañà de Girona per escoltar de nou a Cris Cons, en una xerrada titulada "Amor i sexe".