
Sota el lema "... Ha ressuscitat, no és aquí", de Mc 16, 6B, la delegació diocesana de Joves del Bisbat de Girona ha organitzat, el dissabte 30 de març, una nova edició de la Pasqua Jove, enguany a la població de Llançà.
El programa començarà a les 9 del matí a l'aparcament de l'Eurospar (C/ Camprodon 14), des d'on es pujarà en autocar fins al monestir de Sant Pere de Rodes. Un cop allà s'iniciarà una ruta a peu, acompanyada de reflexions del papa Francesc sobre la resurrecció, que creurà tota la muntanya fins arribar de nou a Llançà. Al migdia hi haurà un dinar de germanor preparat per la comunitat parroquial.
El programa de la tarda inclourà diverses activitats, entre les quals una gimcana, la visita al Palau de l'Abat i a l'església, un berenar, dinàmiques per equips, un concert i sopar. La jornada finalitzarà amb la celebració de la Vetlla Pasqual a l'església.
Inscripcions: https://forms.gle/HvE2f8m37mFhjf1R8
Més informació: https://www.instagram.com/jovesbgirona