Dimecres 24 d'abril de 2024

«Benaurances per a agnòstics», de Francesc Torralba, encapçala els llibres més venuts per Sant Jordi a la llibreria diocesana

«Benaurances per a agnòstics» (Fragmenta Editorial), del filòsof Francesc Torralba, encapçala enguany el rànquing de llibres més venuts per Sant Jordi a la llibreria diocesana Casa Carles de Girona. En segon lloc, s'hi situa «Papa Francisco. El sucesor. Mis recuerdos de Benedicto XVI» (Editorial Planeta), del periodista Javier Martínez Brocal. I, en tercer lloc, «Petita teologia de la lentitud» (Fragmenta Editorial), del cardenal José Tolentino Mendonça, prefecte del Dicasteri per a la Cultura i l'Educació de la Santa Seu.

Us recordem que a la llibreria diocesana hi trobareu, durant tot l’any, una,  àmplia selecció de llibres d'espiritualitat, de teologia, de recerca personal, llibres infantils bíblics i de valors... També hi podreu adquirir materials de suport per a les classes de religió, la catequesi i la litúrgia.

Podeu contactar-hi al telèfon 972 41 28 78 i/o a l'adreça electrònica llibreria@bisbatgirona.cat.

Horari d'atenció al públic:
Matins, de 10 a 14 h (De dilluns a divendres) / Tardes, de 16 a 19 h (Els dimarts i dijous) / Agost: tancat per vacances.

Més informació: www.bisbatgirona.cat/ca/llibreria.html