Parròquies

381 parròquies i 12 anexos

La Barroca, Sant Andreu

Barroca, Sant Andreu de la (m. Sant Aniol de Finestres), existent el 986. Temple del segle XVII. Té dins del seu territori les capelles de la Mare de Déu de Puig d'Elena (existent el 1212) i de Sant Roc, construïda el 1447.

Sense culte
només per la Festa Major

Laics amb nomenament episcopal: Josep M. Parals Bañeras i Núria  Fernández Pou

Despatx parroquial

Despatx Interparroquial: Sant Gregori (C. de Baix, s/n)
Divendres de 17 a 20 h

Altres esglésies

Ermita
Mare de Déu del Puig de Lena

En el terme parroquial de La Barroca i en el municipal de Sant Aniol de Finestres. Està situada a 565 m. d'altitud a la dreta de la riera de Llèmana. A l'interior de l'església hi ha un sarcòfeg amb coberta a dos vessants. Presenta una estructura modificada per ampliacions posteriors l'època de la construcció de l'edifici. La planta primitiva es redueix a una nau de secció rectangular i un absis semicircular orientat a llevant. És difícil precisar en quin moment dins el període romànic fou construïda aquesta església.

Ermita
Sant Roc

En el terme parroquial de La Barroca i en el municipal de Sant Aniol de Finestres. Fou construïda l'any 1447.

Adreça

13 hab.
(M.: Sant Aniol de Finestres)
972 42 81 56 i 629 22 00 29