Parròquies

381 parròquies i 12 anexos

Agullana, Santa Maria Assumpta

Santa Maria Assumpta

Agullana, Santa Maria, existent el 983. Temple del segle XI. Té dins de la seva demarcació l'antiga parròquia de Santa Maria de l'Estrada, la de Santa Cristina de Canadal i l'ermita de Santa Eugènia, restaurada el 1407.

INSCRIPCIONS PER LA CATEQUESI Oferim la catequesi a les FAMÍLIES AMB NENS QUE ES VOLEN PREPARAR PER LA PRIMERA COMUNIÓ (nens i nenes a partir de 2n EP) i els qui volen seguir i aprofundir en el coneixement i l’amistat de Jesús, infants i joves, ja poden apuntar-se a la parròquia (+ informació Mn Pere-Lluís  628 072 095.)

TROBADA DE CATEQUESI FAMILIAR dissabte 9 de novembre, a la rectoria de Darnius, a les 16 h. Trobada de pares, mares infants

Despatx parroquial

Hores convingudes

Altres esglésies

Santa Eugènia: En el terme parroquial d'Agullana. L'any 1407 s'autoritza a refer l'antiga ermita, que és totalment derruïda, respectant la forma que tenia abans.

Santa Maria de l'Estrada: En el terme parroquial d'Agullana. Antiga parròquia citada el 1201 (PA, la Jonquera, 1), agregada després de 1432 a Agullana. L'església és de finals del s. XVIII.

Adreça

Pl. de l'Església, 1