Dilluns 27 de març de 2017

Més de 200 participants a la trobada diocesana de catequesi de Seguiment

Pineda de Mar ha acollit el diumenge 26 de març la trobada diocesana de catequesi de Seguiment i Professió de Fe. Hi han participat 210 persones, de les quals un centenar eren nois i noies. La resta eren catequistes –vint-i-cinc– i pares i mares –vuitanta-cinc. Els participants procedien de dotze parròquies: Amer, Blanes (Santa Maria), Calella, Cassà de la Selva, Les Planes d’Hostoles, Llagostera, Malgrat de Mar, Palafolls, Pineda de Mar (Santa Maria i Poblenou), Sant Feliu de Pallerols i Tordera,
Al matí, s’ha representat un conte al Centre Cultural i Recreatiu i s’ha celebrat l’Eucaristia, presidida pel bisbe Francesc a l’església parroquial de Santa Maria. A la missa, el bisbe ha felicitat els nois i les noies pel fet de continuar participant en la catequesi i, comentant l’episodi evangèlic de la guarició del cec del naixement, els ha animat a superar les dificultats que trobin a l’hora de viure la seva fe cristiana.
A la tarda, hi ha hagut jocs per als nois i noies i una visita guiada a la vila de Pineda per als adults. El berenar i el cant de l’hora dels adéus al pati de Can Comas (a la fotografia) han estat els darrers actes d’aquesta trobada, que tenia per lema “Jesús et mira i t’escull. Desperta’t” i que s’ha desenvolupat en el marc d’un dia ben assolellat.

Fotografies a la Galeria Fotogràfica