Dimarts 29 de maig de 2018

La Catedral de Girona acull la celebració dels sagraments de la iniciació cristiana per als adults

Aquest passat diumenge 27 de maig, el bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, va presidir la celebració dels sagraments de la Iniciació cristiana dels adults a la Catedral de Girona. Després del temps del catecumenat cinc adults van rebre el Baptisme, la Confirmació i van participar per primera vegada en l’Eucaristia. També quaranta dos adults van ser confirmats i, alguns d’ells, van fer la seva primera Comunió.
Tots ells s’hi havien preparat en diverses parròquies de la ciutat de Girona i també en les de Canet de Mar, Figueres, Fogars de la Selva, Llançà, Malgrat de Mar, Olot, Palafrugell, Palamós, Platja d’Aro, Pineda de Mar, Torroella de Montgrí, Ventalló i Vidreres.
La celebració a la Catedral va comptar amb la participació de molts dels seus familiars i membres de les diverses comunitats parroquials acompanyats dels seus rectors.
Prèviament, els confirmats i els seus acompanyants i padrins havien participat en un recés diocesà per preparar aquesta celebració, que es va dur a terme al monestir de Solius el dia 13 de maig. La tarda del dia 27 escoltaren una darrera catequesi a la catedral a partir dels diversos elements que el mateix edifici proporciona cara a entendre el misteri cristià en el qual foren introduïts pels sagraments.