Divendres 10 de novembre de 2023

Aquest diumenge, 12 de novembre, jornada de Germanor

Aquest diumenge, 12 de novembre, se celebra el Dia de l’Església Diocesana, altrament conegut com la diada de Germanor. Amb la col·lecta que es duu a terme aquest dia, l’Església demana als fidels contribuir econòmicament en el sosteniment de l’activitat de la seva diòcesi. Les aportacions voluntàries són una peça clau perquè l’Església segueixi desenvolupant la seva tasca pastoral i social. Enguany el lema és "Orgullosos de la nostra fe".

En la carta en el Full Parroquial amb motiu d'aquesta celebració, l’administrador diocesà, Mn. Lluís Suñer, manifesta que “val la pena seguir treballant, com a diòcesi, per tal de transformar la nostra societat a la llum de la Bona Nova” i, en aquest sentit, assenyala que com a diòcesi “ens sentim plenament identificats amb el missatge de l’Evangeli, que contribueix a fer d’aquest món un lloc de pau, amor i esperança”. És per això que posa en relleu “la importància de les col·lectes i donatius per continuar amb aquesta tasca”.

Llegir informació sobre la memòria 2022 del Bisbat de Girona